Blog

Marketing

Organikus elérés: Legenda vagy tényleg létezik?

Sokan azt gondolják, hogy az organikus elérés egy ingyenes, gyors és stabil megoldás az ügyfélszerzésre. Az igazság azonban az, hogy önmagában nem elég! De mielőtt eltemetnénk az ingyenes ügyfélszerzést, nézzük meg, hogyan lehet valóban működőképes stratégiává alakítani.

Tovább olvasom »
MIt kell tudni az imposztór szindrómáról
Önfejlesztés

Az a fránya imposztór szindróma!

„Mi van, ha nem is vagyok jó coach?”
„Bezzeg az ismerősömnek olyan könnyen megy”
„És ha rájön, hogy ő még csak a második Ügyfelem? Tuti átpártol máshoz…”
„És ha elrontom vagy nem tudok neki segíteni”

Ilyen és ehhez hasonló gondolatokat generál a mocsok kis szörnyecske, akit mindenki úgy ismer, hogy Imposztor Szinróma.

Tovább olvasom »
A/B tesztelés
Marketing

Teszt a lelke mindennek

Az eredményes hirdetésért, weboldalért bizony tenni kell. Nem mindegy, hogy hogyan és mit kommunikálunk a célcsoportunk felé. Ennek az első lépése, hogy megnézd, kitapasztald, hogy mire reagálnak, jobb esetben mire ugranak a célcsoportod tagjai. Ehhez pedig tesztelned kell.

Tovább olvasom »